118. rész (:

2013.03.28 19:13

Anya: A mi családunk alapból furcsa, de így kell elfogadni minket. De a legfontosabb, mikor láthatom az unokám? :)) 

Vivy: Amint Susana kihozza :D Szólok neki.- már el is tűnt, de 2 percen belül itt is voltak a kicsi Vic-kel.

Mary: Hát ő itt a kisunokád :))

Anya: Jaj, de édes :)) Mint az anyja :))

James: Héé. :D Azt megjegyeztem :DD

Mary: És olyan szépek a szemei, mint az apjának- és adtam neki egy csóokot.

Vic: Annya

James: Hallottad ezt?! :)) Az első szava :))

Anya: Még tényleg nem mondott semmit?

Mary: Nem...-közben könnyeim potyogtak.

Calos: Öröm könnyek?- én csak a fejemmel intettem egy nemet.- Büszke könnyek?- és megintcsak fejem biccentésével jeleztem, hogy igen, mivel nagyonbüszke vagyok a lányunkra, és James-hez bújtam. Kendallnek most kellett kijönni.. :D

Kendall: Miért sírsz, hisztikirálynő? :D

James: 1. Nem hisztikirálynő,2. Azért, mert büszke a kislányunra, aki kimondta az első szavát, ami az Anya szó...

Kendall: Bocsi.-és vállamra tette a kezét.

Mary: Semmi baj, de ezért kapsz egy ilyet- és pofonvágtam. Milyet csattant :D Szegény :( :D

Kendall: Auu... Ezt most miért kellett? :D

Mary: 1. Ruhaáztatás, 2. ez a kijelentés.

Kendall: Ma mindenki számolós kedvében van? :D Akkor. 1. Nem igaz, hogy még minig ki vagy rajta akadva, 2. már mondtam, hogy bocsi.

Mary: Nembaj. Addig míg a ruhák meg nem száradnak, nem szólok hozzád.