117. rész (:

2013.03.27 16:03

Anya: Az én fiam!- közben megérkeztünk a Palm Woodsba. Carlos már várt minket. - Szia fiacskám :)

Carlos: Szia Anya :)) Bemutatom Vivy-t a barátnőmet.

Vivy: Csókolom. Nagyon örülök, hogy megismerhetem.

Anya: Ugyan már Vivy.. Tegezz (:

Vivy: Hát jó. Akkor szia. (:

Anya: Így már mindjárt más! És hol van apátok?

Apa: Itt vagyok. Szia. Régen láttalak. Jól utaztál?

Anya: Szia. Köszönöm kérdésed, jól. És -fordult vissza hozzánk anya- hol fogok lakni?

Apa: Vele. Jane,  "szeretlek én, jöjj vissza hozzám, szeretném lázasan csókolni újra a szád..."

Anya: Most hagyott el Alex, te meg összejönnél velem megint?... Ez furcsa...

Apa: Miért? Nemszeretsz?...

Anya: Őő... de... de.

Apa: Akkor? Tripla esküvő?

Anya: Tripla?...

Apa: Lucy-Logan, Mary-James, Te-Én?

Anya: IGEN!!! *-*

Mary: Anya és lánya egyszerre áll oltár elé :) Ez furi lesz :))

Anya: A mi családunk alapból furcsa, de így kell elfogadni minket.