115. rész (:

2013.03.23 17:12

Susana: De még mennyire :P- és megint elkezdtünk röhögni a lányokkal.

Mary: Kendall. Most húzd el a balad, amíg szépen mondom :D

Kendall: Ha ez szép, én tökéletes vagyok.. xD

Lucy: Aki tökéletes az csak én lehetek ^_^

James: Az én tesóm :DD

Mary: James inkább menj fel a gyarakért... :D

Susana: Amúgy már csak 4 nap van az esküvőig, nem?

Mary: De.. Miért?

Susana: Nem azt mondtad, hogy anyud jön?...

Mary: Basszus..... Ma délután egykor érkezik anya...

Lucy: Nyugi, még csak 10 óra....

Mary: Huh. :D Akkor jó.- nyugodam meg.- de 12-kor el kell indulni érte. Lucy vigyáztok majd Susyval a gyerekre?

Lucy, Susana: Persze. (:

Mary: Köszi (:

James: Heey, édes! Meg kéne etetni Vicet?

Mary: Megyek már! Amúgy délben kell indulni anyáért a reptérre.

James: Jaa, tényleg.! De ki fog vigyázni a gyerekre?

Mary: Egy lépéssel előtted!

James: Ezt nem értem.

Susana: Jellemző. :D Lucy és én vigyázunk Vicre.

James: Óóóó.. értem. Szeretlek Mary. :D

Mary: én is. :D- és a lányokkal pakoltunk tovább.