114. rész (:

2013.03.19 17:20

Son: Szia Katie :) - és egy puszit nyomott az arcomra. Elment, és én is indultam vissza az én drága nővéremhez. Vagyis jobb kifelyezés az, hogy indultam volna, ehelyett inkább a 2J felé vettem az irányt, mert láttam, hogy Mir és Den csőröznek. Inkább hagyom őket.. :D

/Mary szemszöge/

Katie és Mir leléptek. Itt dekkol egy csávó, aki nem tudom, hogy ki, de a fiúk el vannak tőle szállva. Esküszöm, sosem láttam még ilyennek Jamest.. Nyalizik.. Közben mi Lucyval és Susana-val elkezdtünk összepakolni, hogy átrámolnak hozzánk.

Lucy: Akkor mi megyünk pakolni. Logan, lassan neked is kéne..!

Logan: Majd összepakolok. :D Van idő, nem? :D

Lucy: Nem, nincs, mert ha még valaki idejön, akkor már egy tűt nem lehet leejteni...

Logan: Értettem asszonyom :"D

Mary: Na gyertek, pakoljunk össze Lucynak :))- Mi elemntünk pakolni, és kintről röhögést hallottunk, majd nagy csöndet. Azt hittük, hogy elmentek, így nem is aggódtunk. Erre elkezdtünk beszélgetni, közben zenét hallgatva, majd egy vizes lufi csattant rajtunk, beterítve a ruhákat is.

Lucy: Kendall Schmidt!!!

Kendall: Igen?.

Mary: Ez szerinted vicces?

Kendall: Miért? Nem az? :D Vicces titeket vizes pólóban látni :P

Susana: Hát nem az... És most nézd meg a ruhákat...! Száríthatjuk ezt is... -.-

Kendall: Jaaaj már, lányok..

Lucy: Én és Mary nem szólunk hozzád addig, amíg bocsánatot nem kérsz, és nem teszed valahogy jóvá..

Susana: Én meg addig nem csókollak meg.- Egymásra néztünk, és mind a hárman elkezdtünk röhögni.

Kendall: Ne csináld már ezt, Susy..

Susana: De csinálom.- és Kendall felé közeledett, de mikor Kendizzzle le akarta smárolni, elfordult.

Kendall: Szóval komoly a dolog..

Susana: De még mennyire :P- és megint elkezdtünk röhögni a lányokkal.