113. rész (:

2013.03.17 12:07

Den: Nekem jó..- és átkarolta derekamat.

Mir: Heey, ezt nem engedtem meg..

Den: Nem tehetek róla.. Túl szép vagy...

Mir: Naa, Den... Katiet kell figyelnem..

Den: Figyeljük így..- és ajkait az enyémre tapasztotta. nem mondom, hogy nem esett jól..

*Közben Katie-ék*

/Katie szemszöge/

Katie: Szia Son.

Son: Szia Katie :) Régen láttalak. Miújság?

Katie: Hát.. tudod.. semmi, csak...-makogtam valami értelmes kifogás után kutatva- én is régen láttalak, és mondom a nővéremnek, hogy idejövök, és megkérdezem, mi van veled.

Son: Ez kedves tőled:3- és eleresztette a legcsábítóbb mosolyát.

Katie: Ez a nézés.. :DD

Son: Nem tetszik? :(

Katie: ....- nem szóltam semmit, csak elpirultam.

Son: Katie.. Nem akarsz velem...

Katie: De, szívesen randizom veled... Márha ezt akartad kérdezni...

Son: Olvasol a gonolataimban ;) Akkor holnap itt este 5? (:

Katie: Oké (: ekem jó :)

Son: De most mennem kell...

Katie: Hát jó :) Holnap találkozunk :)

Son: Szia Katie :))- és egy puszit nyomott az arcomra.