112. rész (:

2013.03.16 16:51

Mir: Akkor Szerezzünk neked barátot akció indul (:

Katie: Ott is van.. *-* -bökött kezével a PalmWoods hall felé.

Mir: Aki olvas?

Katie: Igen, ő. :))

Mir: Hmm :DD Van ízlésed..

Katie: Tudom :")

Mir: Mej oda, beszélj vele ;)

Katie: Okén de mit mondjak neki?

Mir: Nem tudom, csak beszélgessetek. Én innen figyellek.

Katie: Kössz a segítséget, nővérkém :DD-és már le is lépett. Közben valaki hátolról befogta a szemem.

Mir: Vedd le a szememről a kezed...

Valaki: Csak akkor, ha kitalálod, ki vagyok.

Mir: Nem tudom, és most a hugimat kéne figyeljem...

Valaki: Ne aggódj a húgodért. De ki vagyok?

Mir: Kendall?

Valaki: Nem.

Mir: Hogy kívnak új csákó?... Őőő.. izé. Den?

Den: Őőő izé. Igen :DD

Mir: te mit keresel itt?

Den: Beszélni akarok veled.

Mir: Hát már sikerült, úgyhogy szia :D

Den: Nem megyek el, amíg nem kapok egy puszit.

Mir: Akkor dekkolhatsz itt egy darabig, mert én nem adok. De ha már így ittvagy segíthetsz pasit szerezni Katie-nek.

Den: Nekem jó.. :D- és átkarolta a derekamat.