110 rész (:

2013.03.16 10:12

Dan: Bevihetem valahova a bőröndjeimet?

Mir: Gyere utánam ;)-kacsintottam, és bevezettem a 2J-be.

Den: Köszi ;) Kedves vagy ;)

Katie: Hahó.. :D Én még mindig itt vagyok :D

Den: Kiscsaj. :D Bevihetem hozzátok a cuccom? :D

Katie: Vidd csak :D-benemtünk a 2J-be.

Logan: Heey, Tessa.. Te meg mit keresel itt? :D-jött, és lekezelt Den-nel.

Den: Hiányoztaka tesóim.. :D-és egy kínos mosolyt eresztett el.

Logan: Jade?....

Den: Igen... Olyan bunkóóó... :/

Susana: Szerinted én miért jöttem el?...

Den: Tudom.. Láttam, ahogy összevesztetek.

Susana: De te hiányoztál Batyii :D

Den: Te is nekem, szöszi. :D

Susana: Heey.. :D Kezdek barnulni :D

Kendall: Milyen igaz :D Amikor ide jöttél világosabb voltál :D De most sötétebb lettél.

Susana: Heey, Kendizzzle.. :D Ez nem volt kedves.. :D

Kendall: Nem annak szántam xD

Susana: Én is szeretlek- majd odalépett Kendallhoz, és egy csókkal pecsételte meg szerelmüket.